COVID 19 – informace


Aktualizace 23.9.2022

Vážení přátelé,
Na této stránce Vám přinášíme aktualizované informace ohledně restrikcí COVID 19. Informace jsou platné k výše uvedenému datu a upozorňujeme, že se mohou průběžně měnit. Tyto informace jsou součástí uzavřené cestovní smlouvy a je nutné se jimi řídit.


AKTUÁLNÍ  PLAVBY MSC CRUISES


Zdraví a bezpečnost je vždy prioritou MSC CRUISES a proto pro všechny zimní a jarní plavby ve středomoří platí povinnost:

-Ve všech destinacích je povinné covid pojištění

Můžete se účastnit plavby a za jakých podmínek-pomůže vám přehledná tabulka:

U všech plaveb od 3.10.2022 platí následující omezení


OD 3.10.2022 je očkování nutné jen pro plavby do KARIBIKU A ARABSKÝCH EMIRÁTŮ

U všech plaveb do 3.10.2022 platí následující omezení

U VŠECH PLAVEB JE POVINNÝ ANTIGENNÍ TEST , KTERÝ NESMÍ BÝT STARŠÍ 48 HODIN  PŘED NALODĚNÍM. TENTO TEST SI KLIENT ZAJISTÍ SÁM NA SVÉ VLASTNÍ NÁKLADY.


Co potřebuji před odjezdem do 3.10.2022 ?

Očkování – pokud jste očkování druhou dávkou ( druhá dávka více než 21 dnů před odjezdem)  je nutno jít na antigenní test. Pozor antigenní test nesmí být starší než 48 před naloděním!  K odjezdu potřebujete 2 kopie EU certifikátu o provedeném testu v anglickém jazyce a 2 kopie testu o plném očkování. Certifikát je ke stažení na https://ocko.uzis.cz/

POJIŠTĚNÍ NA COVID 19


Všechny vydané palubní lístky od 23.6.2021 musí mít platné Covid pojištění, které klient předloží před vystavením palubního lístku cestovní kanceláři a při nalodění – MSC CPP nebo vlastní pojistka se stejným krytím. Potvrzení pojištění musí být v anglickém jazyce. CK RIVIERA TOUR Vám pojištění zabezpečí na vyžádání za příplatek.     


COVID A MOŽNÉ SITUACE

Zde uvádíme modelové situace ohledně nemoci Covid co by vás mohlo na plavbách potkat.


Pozitivní při nástupu do busu- před nástupem do busu požadujeme doložení negativního antigenního testu a potvrzení o provedeném očkování nebo prodělané nemoci.

 V případě pozitivního testu Vám nebude umožněno odcestovat. V tomto případě plavební společnost ani cestovní kancelář již zaplacené služby zpět nevrací a proto důrazně doporučujeme uzavřít cestovní pojištění. U pojištovny Slavia, pokud jste pojištěni lze uplatnit storno zájezdu s likvidací až 80% z ceny zájezdu. Více na POJIŠTĚNÍ NA PLAVBY. Důrazně upozorňujeme, že rozhodnutí o vzetí osoby do izolace nebo karantény je plně v moci hygienických orgánů daného státu a cestovní kancelář nemůže do těchto záležitostí nijak zasahovat nebo vstupovat. Naše CK vám však bude maximálně nápomocna při řešení případných obtíží, jazykové bariéry, jednání s pojištovnou a podobně.

V případě ONEMOCNĚNÍ NA NEMOC COVID BĚHEM PLAVBY budete umístěni do covidového hotelu v místě nalodění do karantény. Po 5 dnech Vám budou provedeny znovu testy. Pokud jste negativní –můžete odjet domů, v případě pozitivního testu se karanténa prodlužuje o dalších 7 dnů. V tomto případě plavební společnost ani cestovní kancelář již zaplacené služby zpět nevrací a proto důrazně doporučujeme uzavřít vhodné cestovní pojištění. Náklady na karanténu a cestu domů hradí pojištovna v případě pojištění u Slavia pojištovna.  U pojištovny Slavia, pokud jste pojištěni NENÍ MOŽNO uplatnit storno zájezdu s likvidací až 80% z ceny zájezdu nebo OŠKODNĚNÍ ZA NEVYUŽITÉ DNY ZÁJEZDU ( lze pouze v případě hospitalizace-ne nařízené karantény) . Více na POJIŠTĚNÍ NA PLAVBY. Důrazně upozorňujeme, že rozhodnutí o vzetí osoby do izolace nebo karantény je plně v moci hygienických orgánů daného státu a cestovní kancelář nemůže do těchto záležitostí nijak zasahovat nebo vstupovat. Naše CK vám však bude maximálně nápomocna při řešení případných obtíží, jazykové bariéry, jednání s pojištovnou a podobně.

Pozitivní během plavby na lodi- covid má až 14 denní skrytou identitu. Nemoc se může projevit až po 14 dnech s aktivním kontaktem s nakaženým ( většinou 5-7 den po kontaktu) . V případě, že Vám na lodi bude zjištěna pozitivita na nemoc covid, budete ihned uvaleni do karantény. Následně budete ihned přestěhováni do karanténních kajut a hned následující den pokud to bude možno v dalším přístavu budete přesunuti dle zdravotního stavu buď na covidový hotel nebo hospitalizováni do nemocnice. V případě pozitivního testu Vám nebude umožněno odcestovat a budete umístěni do covidového hotelu v místě nalodění do karantény. Po 5 dnech Vám budou provedeny znovu testy. Pokud jste negativní –můžete odjet domů, v případě pozitivního testu se karanténa prodlužuje o dalších 7 dnů. V tomto případě plavební společnost ani cestovní kancelář již zaplacené služby zpět nevrací a proto důrazně doporučujeme uzavřít vhodné cestovní pojištění .Náklady na karanténu a cestu domů hradí pojištovna v případě pojištění u Slavia pojištovna.  U pojištovny Slavia, pokud jste pojištěni NENÍ MOŽNO uplatnit storno zájezdu s likvidací až 80% z ceny zájezdu nebo OŠKODNĚNÍ ZA NEVYUŽITÉ DNY ZÁJEZDU ( lze pouze v případě hospitalizace-ne nařízené karantény) . Více na POJIŠTĚNÍ NA PLAVBY. Důrazně upozorňujeme, že rozhodnutí o vzetí osoby do izolace nebo karantény je plně v moci hygienických orgánů daného státu a cestovní kancelář nemůže do těchto záležitostí nijak zasahovat nebo vstupovat. Naše CK vám však bude maximálně nápomocna při řešení případných obtíží, jazykové bariéry, jednání s pojištovnou a podobně.

Trasování a kontakt s pozitivní osobou během plavby-karanténa- je třeba vás upozornit, že i tato situace opravdu může nastat. Na lodích je velmi důkladné trasování. V případě, že dojde ke kontaktu s pozitivním klientem, automaticky jste trasování a budete muset do povinné karantény. V nejbližší možné destinaci budete vylodění a odesláni na covidový hotel, kde bude Vaše povinná karanténa po dobu cca 5 dnů a následně bude proveden test. Pokud jste negativní –můžete odjet domů, v případě pozitivního testu se karanténa prodlužuje o dalších 7 dnů. V tomto případě plavební společnost ani cestovní kancelář již zaplacené služby zpět nevrací a proto důrazně doporučujeme uzavřít vhodné cestovní pojištění. Důrazně upozorňujeme, že rozhodnutí o vzetí osoby do izolace nebo karantény je plně v moci hygienických orgánů daného státu a cestovní kancelář nemůže do těchto záležitostí nijak zasahovat nebo vstupovat. Rozhodnutí o karanténě je plně v moci příslušných orgánů a dle jejich vyhodnocení mohou dát do karantény osoby na společném výletu, osoby sedící u společného stolu a nebo vykonávající společné aktivity.  Naše CK vám však bude maximálně nápomocna při řešení případných obtíží, jazykové bariéry, jednání s pojištovnou a podobně.

Náklady na karanténu a cestu domů hradí pojištovna v případě pojištění u Slavia pojištovna.  U pojištovny Slavia, pokud jste pojištěni NENÍ MOŽNO uplatnit storno zájezdu s likvidací až 80% z ceny zájezdu nebo OŠKODNĚNÍ ZA NEVYUŽITÉ DNY ZÁJEZDU ( lze pouze v případě hospitalizace-ne nařízené karantény) . Více na POJIŠTĚNÍ NA PLAVBY

Pomůže Vám nějak CESTOVNÍ KANCELÁŘ?

Cestovní kancelář nemůže nijak zasahovat do nařízení státních orgánů a institucí. Nic méně budeme vám na blízku. Obdržíte od nás telefonní kontakt, kde budeme připraveni řešit Vaše problémy, pomoci s překlady, jazykovou bariérou a podobně. Zajistíme vám i prvotní kontakt s GLOBAL ASSISTANCE , což je servisní agentura pojištovny, která bude zabezpečovat váš pobyt a návrat do vašich domovů.


Kontaktní formulář

Máte nějaký dotaz? Neváhejte nás kontaktovat, vše vám vysvětlíme a pomůžeme