Naše plavby jsou pro každého. Podívejte se, co o nás říkají naši účastníci zájezdů
Rodina
Právě jsme jsme se vrátili z naší 8. plavby s Rivierou (tentokrát na Santorini). Jsme nadšení o to víc, že s námi poprvé byla 3,5letá vnučka Madlenka, která vše zvládla a z plavby se radovala. A ta...
Právě jsme jsme se vrátili z naší 8. plavby s Rivierou (tentokrát na Santorini). Jsme nadšení o to víc, že s námi poprvé byla 3,5letá vnučka Madlenka, která vše zvládla a z plavby se radovala. A tak má určitě Riviera novou klientku. Děkujeme Pavlovi Čížovi, který je jako majitel CK je muž na správném místě, vše zařídí, nic není problém a dál díky našim "holkám", jak jim říkala Madlenka, vše bylo super. Kačenka Zubíčková a Markétka Strnadová byly skvělé organizátorky i zároveň milý doprovod na plavbě. MSC Magnifica nezklamala a plavba na Santorini byla nádherná, stejně jako počasí. Ještě díky a těšíme se na další plavbu. Kellnerovi a Slavských
Senior
Veľmi dobrá, milá a ochotná delegátka Markétka.
Dobrá organizácia a vodiči profesionálni.
Firma
Dobrý den,
za celou naši firmu chci poděkovat zejména delegátce Pavlíně Šeligové. Z vlastních podnikatelských zkušeností vím, že můžete mít kvalitní marketing, zázemí a služby, ale ve výsledku ...
za celou naši firmu chci poděkovat zejména delegátce Pavlíně Šeligové. Z vlastních podnikatelských zkušeností vím, že můžete mít kvalitní marketing, zázemí a služby, ale ve výsledku je vše závislé na konečném dojmu a pocitech z konkrétního člověka, se kterým příjde klient do styku. A to se v případě Pavlíny podařilo skvěle!
Děkuji.
Adam Jurečka
Pár
Zdravím, právě jsme se vratili.Cest.kancelar Riviera v první řadě ochota pred odjezd ,vytvoreni darkove karty pro manžela dekuji ...byla jsem natesena,cestovni kancelar komunikovala super. Delegatk...
Zdravím, právě jsme se vratili.Cest.kancelar Riviera v první řadě ochota pred odjezd ,vytvoreni darkove karty pro manžela dekuji ...byla jsem natesena,cestovni kancelar komunikovala super. Delegatka na 1čku ,Loď užasná TOP ,krasa,luxus, ale i presto cestovní kancelář nedoporučim.I pres veškere snahy delegatky Katky ,která byla uzasna a delala pri nas prvni posledni , nam cestovní kancelař neposkytla např. autobus ,ktery reklamuje, ale Iveco predelane na minibus😵💫To fakt chcete po 10h.letu ...samozrejme i na cestu tam i zpet.Tranfery katastrofa i s přitomnym majitelem Pavlem Čížem...je fajn ,ze nas bere jako kamarady a rodinu ,ale pochybuji ,ze by sve rodine neumoznil nakup v Miami,i kdyz byl cas , a radeji cekal po 10hodinach letu na letisti dalsich pet hodin.Pracuji s lidmi a vím ,jak je potřeba si zakazníkú važit,ale takto se to nedela.Zajezd nestojí par korun a myslím ,ze by kazdy uz tech par stovek pridal ,aby nemusel poslouchat kolik a kdy ma davat dýško ridici za predani cest.kufru do ulozneho boxu autobusu a dalsí za vytazeni ....i kdyz autobus prijede pozde po 40minutach a druhy den znova a znova. Prohlídka Miami navsteva Dům Versace...Pavel čte z mobilu 2 vety a to je vse???? Diky delegatce Katce a super partě ,krásné lodi budu vzpominat. Nikdy jsem špatnou recenzi nepsala,ale toto je pptřeba v Rivieře řešit a nespoléhat na to ,že nema konkurenci v ČR....Dnes se zakoupit i jinak a treba v jinem state hned u sousedu.Linda Černá
Add RIVIERA TOUR:
Dobrý den, jsou recenze, kterých si moc vážím a které nás někam posunou a jsou recenze, jejíž cíl je úplně jiný.
"nam cestovní kancelař neposkytla např. autobus ,ktery reklamuje, ale Iveco predelane na minibus"
RIVIERA TOUR: Nereklamujeme žádný autobus, nabízíme klientům transfer na letiště. Transfer provádíme dle počtu osob a vám jsme zabezpečili transfer minibusem IVECO pro 25 osob. Zájezdový autobus na cestu BRNO -PRAHA opravdu není možné při tak malém počtu osob zabezpečit, protože pochybuji, že by jste byla ochotna zaplatit za transfer zájezdovým busem 2800 kč.
"Tranfery katastrofa i s přitomnym majitelem Pavlem Čížem...je fajn ,ze nas bere jako kamarady a rodinu ,ale pochybuji ,ze by sve rodine neumoznil nakup v Miami,i kdyz byl cas "
RIVIERA TOUR: Vaše vylodění v Miami bylo naplánováno na 9:00 hodin. V 9:30 byl připraven transfer do DOLPHIN MALL a pak na letiště. Vaše vylodění ne vinou cestovní kanceláře, ale imigračního řízení zpozdilo. Proto musel být operativně objednán a především zaplacen nový transfer. To, že se nám jej podařilo zajistit cca 40-50 minut po vylodění za nové extra náklady bych považoval za úspěch operativnosti CK. Vzhledem ke zpoždění při vylodění byl zrušen výlet s nákupy v DOLPHIN MALL a to vzhledem k velké rizikovosti v návaznosti na let do ČR. Patnáct let organizujeme výlety v Miami a riziko pozdního příjezdu na letiště s DOLPIN MALL jsme si opravdu nemohli dovolit. Pokud bychom nestihli odbavení k letu, byl by to obrovský problém a asi by se vám nelíbilo kupovat si nový let a ještě k tomu ubytování na minimálně další 2-3 dny. Takové obrovské riziko i vzhledem k nutnému čekání k odbavení letu jsme si opravdu nemohli dovolit.
"Zajezd nestojí par korun a myslím ,ze by kazdy uz tech par stovek pridal ,aby nemusel poslouchat kolik a kdy ma davat dýško ridici za predani cest.kufru do ulozneho boxu autobusu a dalsí za vytazeni ..."
Spropitné je v USA standart, tak to zkrátka je. V pokynech i našich materiálech na to všechny klienty upozorňujeme. A pokud se cestuje do USA , Karibiku je třeba s tím počítat a nebo tam nejezdit. Dýško za celý zájezd v USA vás stálo PĚT dolarů a to si myslím , že je akceptovatelná částka.
"Prohlídka Miami navsteva Dům Versace...Pavel čte z mobilu 2 vety a to je vse????" RIVIERA TOUR : V Miami byl 6 hodinový výlet, z toho plným výkladem jsem strávil cca 85 minut povídání o Miami. Ano večer u Versaceho domu jsem četl z mobilu, protože jsme Vám interpretoval příběh události s místem spjaté. Zdá se Vám to málo na to, že je výlet v ceně zájezdu?
Závěrem:
Pokud pracujeme s lidmi, tak dobře víte kolik to dá práce, dobře víte jak náročné to je a dobře víte, že nelze vyhovět lidem všem. Riviéra Tour má v ČR konkurenci a v tom je to dobré, protože právě konkurence nás posunuje dál a dál. A především nás posunují dál klienti- kamarádi, kteří nám kamarádsky řeknou co je třeba změnit, co by uvítali, aby bylo jinak, ale taky kteří dokážou zvládnout s nadhledem situace, které cestovní kanceláře není schopna ovlivnit a nebo změnit. A takové klienty miluji a udělám pro ně první a poslední.
Je opravdu velká škoda, že po celou dobu kdy jste mohla cokoli se mnou konzultovat jste neřekla ani slovo, ani náznak, že by se vám cokoli nelíbilo.